Fikret_kayra Minikhamsim korkma diyecem ama sen yine korkarsın heyecanda vardır çünkü ama salı günü anlarsin boşa endişe ettiğini ..
Crnky Minikhamsim ben de pazartesi sezeryan olacağım ama ameliyat korkusu değil de bende ‘ ben nasıl anne olacağım’ korkusu var dhaa çok.
Minikhamsim Mervezumra çok panik oluyorum ya o anı hissedersem ağrırsa ya kalkamazsam ya bişey olursa diye çok fazla evham yapıyorum 😥😪
Gizemabc Crnky ben de salı günü doğum yapacağım. Bebeğin beşiğini filan kurduk. Bakıyorum bakıyorum içine koyup tekrar kucağıma alacağım bir bebek sahibi olacağım hala olağan gelmiyor, bir yabancıyım🤦🏽♀️
Minikhamsim Tugbaliya Gizemabc aynısı bende de var sanki bu yaşadıklarım rüya sanki hamile değilim şaka gibi 😅😅
Tugbaliya Bende pazartesi sezeryan olacagim korku endise sıkıntı grip faranjit öksürük hepsi beni geriyor bir an once pazartesi gelsin bitsin istiyorum 🤦🏻♀️