Arkadaşlar yarın misafirlerin gelecek. Bu yüzden kendimi çok yordum bugün. Mutfağın halisini sileyim dedim. Sildikten sonra aşırı derecede karnıma bir şeyler batmaya başladı. Bir de sol bacağımin su tam birleşme yeri var ya orası aşırı agiriyor. Acaba bunlar düşük belirtisi olabilir mi? Kanama yok yalnız sürekli kontrol ediyorum. Yaklaşık 2 3 saat oldu