Ysmn_ttpe Merhaba hamişler ben 31. Haftadayım bugun kontrolüm vardı ve doktorum karın ve baş çevresinin 2 hafta geride kaldığını böyle devaö ederse erken doğum olabileceğini söyledı boyle bişey yaşayan var mı
Mrsde05 Ysmn_ttpe bizde de karın bölgesinde var kilosu normal ama takip ediyoruz pazartesi tekrar gidip bakacağız bakalım
gulkara Ysmn_ttpe bende 32. Haftada öğrendim 35+3 teyim Dr. lar en azından 36 yı görmek istiyor 36 37 ye kadar bekleyecrktir ekstra bir durum olmazsa
ozguk Ysmn_ttpe dün öğrendim bende 34 haftalık ama karın 32 4 doz iğne oldu ciğer geliştirici Pazartesi yine gidicez inşallah fark kapanırsa Doğum olmayacak hemen
MiracleMom Ysmn_ttpe bizim de 31.haftada başlamıştı gelişimde gerilik. Kan akisimiz yavaşladığı için beslenmesi az oluyormus. Dün 35+5 teydik doktorumuz gün verdi 37 haftada sezaryen ile alacak kuzuyu. Bir de ciğer gelistirici verdi. İnşallah sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza🤲
Ysmn_ttpe Mrsde05 Mrsde05 banada kilosu normal suyunda sınırda beslenmene vs dıkkat et 2 hafta sonra görüyüm dedi ama insan korkuyor ya bişey olursa diye
Mrsde05 Ysmn_ttpe Bugun ki kontrol ümüzde sadece 150 gram almışız 10 gün de hala durum aynı bizde sadece 2.500 kg yu geçmesi bizim için önemli dedi dr umuz alır muhtemelen dedi 😊
Ysmn_ttpe Mrsde05 inşallah canım sağ salim alırsın kucagına bende haftya cuma gıdıcem bakalım ne olacak
Ysmn_ttpe ozguk bnde 31 dim 29 kalmısız işte bakalım bna liste vermedi ama bol su süt yumurta muz kaşar peyniri ye dedi haftaya cuma gıdıcem ne dıcek bide ben sırt ustu uyuyodum geceleri farketmeden şimdi her yerime yastık koyup sol yatmaya çalışıyorum
Mrsde05 ozguk sabahları yumurta peynir öğlen muhakkak çorba ve susuz sebze yemeği ara öğünlerim var çigbadem meyve incir kayısı akşamda muhakkak ya protein yada bakliyat 😊
ozguk Mrsde05 bugün meyve yedim şeker 326 oldu ne yapıcam bilmiyorum Pazartesi hersey belli olacak inşallah bebeğim açıklığı kapatır bende kuruyemiş çiğ yiyorum 2 gündür proteinli süt içiyorum et biftek yada tavuk yiyorum ızgara ekmek yasak
ozguk Ysmn_ttpe bende sağ ya da sol yatıyorum tek yönlü yatamıyorum aynı şeyleri banada söyledi Pazartesi gidicrm bende inşallah almışlardır kilo