DilanArven Merhaba hanimlar, yakin zamanda bebegim icin aldigim kiyafetleri yikamam gerekiyor acaba kac derecede ve neyle yikanmasi daha uygundur ? Tecrübeli anneler yazabilir mi ? Sanirim biraz farkli sonuclara ulastim kafam karisti da 😣
BesteCanerKutluzolu DilanArven ben yeni alınanları 30 derecede sıvı bebek deterjanıyla yıkadım. Yeni olduklarından lekesi filan yok ya 30 derece yetiyor tozlarının gitmesi için
Bgmbgm DilanArven ben 40 derece karma programda yıkadım roxy dalan toz deterjan ile sonrasında durulama yaptım bikez daha kimi makinalarda bebek programında varmış benimkinde yoktu
Asilduru DilanArven ben de dalinin sabun tozuyla yıkadım ama birincide 30dercede sabun tozuyla arkasından tekrar deterjan koymadan kısa programda bi daha yıkattım ki kalıntı olmasın diye.sonra da ütüledim ama 30derecede yazıyordu ben en son ayara yaklaştırdım içime sinsin diye🤗
BesteCanerKutluzolu DilanArven ben ariel almıştım bebek için olanından memnun kaldım şimdiye kadar bir sorun yaşamadık bebeğim giyiniyor alerji de yapmadı zaten makine de iyice durulanıyor
alaBkmaz Bende dün yıkadım bugün ütüledim Hacı şakir sabun tozu ile yıkadım müthiş kokuyor 30 derece de 30 dk yıkadım 🤗
Kezu17 DilanArven ben en kısa programda 30 derecede yıkadım. Eşim deterjan vb konularda organik olan çok araştırdı. Sabun cevizi diye bişey var. İnternetten aldık onunla yıkadık. Ama onun dışında da Friendly'nin sıvı deterjanını aldık.
gizempoyrazim Ben unibaby aldim sabun tozu aklimdaydi aslinda cok kararsiz kaldim sonra kalinti olabilir alerjik olmasin ilk zamanlarda cok hassas tene sahip oluyolar diye vazgectim 3.aydan sonra denicem kismet olursa. Tek sıkıntım yikamada solma durumu olurmu acaba