Iimran Manuel olarak sağmak baya zor olsa gerek hem gögüs zaten çok narin olacağı için elimizle sağarken daha da kötü yapabiliriz. Ben elektrikli pompalara o kadar para vermeyi gereksiz buluyorum eğer ki çok elzem bir durum olursa doğumdan sonra alırım. Lansinohun Manuel pompasını aldım emzirme haftasında almıştım baya da uyguna gelmişti kullananlar memnun olduğunu söyledi lazım oldugunda iş görür en azından.