Ademinayseli 24+6 yız kızımla 🙏 Gece karın ağrısı yaşayan var mı aranızda ?🤗 Diyarbakır’da olup heyecanla haziran ve Temmuz’u bekleyen anneler 🤗
deletedmom04 23+5 iz. Ctesi 24.haftada doktor kontrolumuz var. Dün inanılmaz karnımın içi açıyordu etlerim sanki tüm gece çektim bu sabah geçti şükür usuttün diyorlar ince gecelikle geziyordum
Ademinayseli deletedmom04 evet gece benide baya etkiliyor karın ağrısı ama normalmiş korkacak bişey yokmuş doktorumu aradım görüştüm 🤗🙏
Mucizem09 Bizde de durum aynı çok ağrım oldu doktorum nst bağladı hiç birşey yok merak etme bebek büyüyor bu gibi durumlar normal dedi. Ben annemi evhamlı bilirdim sanırım ondan daha evhamlı bir anne olacağom😨☺😆
Ademinayseli Mucizem09 vallahi bende öyle hareket saatleri tek tek aklımda azıcık şaşsın eşime neden ıynamıyor neden tık yok falan diyorum 🤗🤗🤗 bence dünyanın en muhteşem duygusuymuş hayırlısıyla kucağımıza alalım 🙏🙏