Tam tersi faydası çok olur, özellikle kızılay markasında magnezyum içeriği yüksek diye içiyordum 25 haftadan doğurduğum güne kadar da günde bi tane içiyordum sade olmasına dikkat et sade içemem dersende içine bi iki damla limon sık, ben küp şeker atıp asidi geçince içiyordum