ebrukavi-19 Kızlar karnında sürekli sertlik yasayan var mi 29+4 günlük hamileyim karnım cok sert ve geriliyor sizce normal mi hastaneye gitmelimiyim bugun hep gergindi ve toplaniyodu hareketleri normal suan icin
Grhn ebrukavi-19 bence kontrole gittiğinizde söyleyin. Sertlik rahım kısalığı buda erken doğum habercisi olabiliyor. 1 ay önce yaşamışdm doktorum muayene etti çok şükür çıkmadı bişey. Bazende magnezyum eksılığınde olabiliyor ilaçla düZeliyor
isimsizbebek ebrukavi-19 bir saattir bende yaşıyorum 30. Haftadayım. Tam bu konuyla ilgili postlara bakıyordum. Çok hareketli bir akşam yaşıyoruz ve karnım sertleşti bazn nefesim daralıyo. Hareketi fazla olduğu için normal diye düşünüyorum
Beren01 Benm de her gün oluyor 30a girdik kasılma oluyor bu sanırım..ilk hamileligmde de çok sk oluyordu oyuzden endişelenmyorum ama sen temkinli ol ilkse.bazilarinda doğum belirtisi oluyormuş ama benm günlük rutine bağladığı için sknti değil.
Melek0330 25 haftalık geneyim ve karnım çok sert kim görse karnımın çok sert olduğunu söylüyorlar szce normal mi bu haftalarda
ebrukavi-19 Melek0330 bende hemen hastaneye gitmek istemiyorum bisey olsada olmasada serum veriyolar serum serum bi tuaf oldum
ebrukavi-19 isimsizbebek benim hareketleri normal aşırı hareketli değil ama kasigim felan aşırı sertleşiyor
Htcglgnaksy ebrukavi-19 benim arkadaşım da 30. Haftalarda çok şikayetçiydi bu durumdan normal herhalde canım doktorunla görüş bi