Kbra_nur Ben 20 haftalık gebeyim be spor yapmak istiyorum dogum kolay olsun diye ama ne şekilde yapcagımı bilmiyorum yanlış bi hareket yaparım diye korkuyorum.... siz evde spor veya plates vs yapıyormusnzz
Seyma322 Kbra_nur evet ben yapıyorum youtubede yer alan videoları sırasıyla açıp uygulamaya çalışıyorum bel ağrılarına iyi geliyor bence. 36+3 oldum artık daha da arttı ama bu zamana kadar oldukça faydasını gördüm. Zaten çok zorlayan hareketlerde kendimi zorlamadan bırakıyorum.
Deletedmom317 Kbra_nur hayır korkarım evde ters hareket falan yaparım bebiş zarar görür diye. En iysi yürüyüş bence