Esrala Başına böyle bişey gelen varmı daha sabah hastaneden cıktık herşey normaldi enfeksiyon vardı idrarda onun için yattım bi gün napsam bilemedim yok hareket etmiyor
Zade Esrala İlla ki elinizi karnınıza bastırınca ayağı falan bişeyi geliyordur .. dürtün azıcık .. be benim ki uzun süre hareket etmeyince yapıyorum
Esrala Hala hareket yok ama kalp atışını duydum şükür gittim hastaneye rabbim saglıkla almayı nasip etsin kucamıza