Glcnazz10 https://i.imgyukle.com/2019/12/14/ReZdyf.jpg bayanlar bu antibiyotikten kullanan varmı kullanıyorum ama çok korkuyorum düşük tehlikesinden 1 hafta hastanede yattım şu an progestan igne ve hapını bide bu antibiyotigi kullanıyorum
Feslegenyavrusu Glcnazz10 doktor verdiyse kullanılıyor bende kullandım ama antibiyotikten sonra genellikle , idrar yolu enfeksiyon, mantar oluşuyor bilginiz olsun. Onun için de krem veriyor doktorlar, sizin de olursa belirtirsiniz mutlaka.