Cansudvculucan Sezeryan doğumdan 4 sene sonra tekrar hamile kaldım 4 aylık hamileym ama sürekli sancılı geçio dikişlerde gerilme felan oldğundan olablir mi bu durumu yaşan oldu mu
Deda Cansudvculucan Ben sezeryandan 9 ay sonra tekrar hamileyim 28 haftalık ama dikişlerimde Allah a şükür bir ağrı sızı yok🤲🏻 Ayaklarını üşütme üşütürsen sızlar dikişlerin
Bahar-baser-006 Cansudvculucan bende sezeryandan 2 bucuk yıl sonra hamile kaldım 10 haftalık hamileyim benimde çok ağrılı geçiyor doktor sezeryandan sonra gebelik zor olur sancı ağrı olabilir dikkat etmek lazım dedi
ozgens Cansudvculucan ben sezeryandan 6 ay sonra tekrar hamileyim. Dikiş yerlerimde sızı oluyor maalesef
Bebek_uraz Cansudvculucan benim oğlum 5 aylık ve 10 haftalık hamileyim şu anda bir sıkıntı yok inşallah da olmaz çok geçmiş olsun 🌹