Alparslnbuss selinkusunannesi acısada acımada 2 sn Lik iş genelde bebek kanala yerleştimi acıyor ama 2 sn 😊
hunilimom selinkusunannesi hafta ile alakası yok canım bu sana kalmış eger kasarsan acir zaten oyle cok uzun bi islem degil cok kisa suruyor
Duygu35 selinkusunannesi üçüncü gebeliğimde 35 haftalıkken ilk kez hayatımda çatı muayenesi oldum diğer gebeliklerimde hiç olmamıştım çok korkuyodum ama hiç korkulacak gibi değilmiş anlamadım bile hiç acımadı
Aslii0 2 gün önce oldum saniyelik bir durum inanın burada anlattıkları kadar göz korkutacak bir durum yok kasmayın kendinizi yeter 😊
Zehesila41 Ben Salı günü kontrole gideceğim 37+4 olacağım ikinci gebeliğim ilkini normal yaptım çatı muaynesi olmadan 37 haftalık gelmişti kuzum 😍 bunda yapar mı sizce çatı Muaynesi ? Hani ilki normal oldu ya yoksa farketmiyor mı