Adimadim Bizde 19+4 olduk alis verise baslamadik ama buyuk parcalari almayi dusunuyoruz artik insallah saglikla gelsin bebislerimiz
Burcu16 Dilekklc27 maşallah ya rabbim sevgisini heyecanını daim etsin bi yandan iyi yapıyorsunuz son zamanlarda ağırlaşınca üst üste hazırlık binince insan telaş panik yapar Bende 6. Aya girince bitiririm diyorum zaten herşey var bu daha masrafsız olacak diye bide geçen sene ekimde Doğum yaptım sürpriz bir hamilelik oldu aslında 😀
Uykuclimon Burcu16 aldım ben 4 zıbın 1 yelek 5 çorap 1 şapka 3 tane eldiven 2 tulum 1 battaniye 4 ağız mendili aldım şimdilik bu kadar 😂 19 haftalıgız ama
Burcu16 Uykuclimon güle güle giysin minikaan🤩 bak bunları okudukça iştah geldi detaylıya girdikten sonra hemen yetişiyorum size 🙅🏻♀️🙆🏻♀️😹
Aselannesi_85 Fadime3543 ayyyy bende 18 haftalığım mm prensesim olacak benim de nasıl gidiyor sizin, hiç hareket hissettiniz mi
Fadime3543 Aselannesi_85 evet canım bu hafta baya hissediyorum iki üç gün önce çok hareketliydi tekme atıyor gibiydi babası şok oldu muhteşem bir duyguymuş 🙏çok şükür benimde oğluşum olacak isimde Mete koyalım dedik
burcintrl Aselannesi_85 allah bağışlasın canım allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, bende 18 haftalığım ama hareketlerini sadece bir kez hissettim, sen hissediyor musun
Uykuclimon Burcu16 banada erkek dedi valla mavi aldım degişmez inşallah https://imgyukle.com/i/Re6H4y buda bacak arası resmi degişirsede artık mavi giysin prensesim
Bakiberat Bende 19.haftalik oldum oglumuz olacak yeni yeni arada hissediyorum ama tekme felan yok daha☺️
Dilekklc27 -fv- Erkek dedi doktor ama bu kiz hissi geçmiyor içimden 2 doktora erkek dedi ben kiz hissedyrm detaylidan sonra ikna olurum heralde😁
poyrazsmom_ Papatyakalplikadin benim bebeğim içinde aynı şeyi diyebilir misiniz nolursa olsun emin olamıyoruumm 😖😂 https://imgyukle.com/i/R3YyEN https://i.imgyukle.com/2019/12/15/R3YyEN.jpg
Papatyakalplikadin Merhaba kızlar bizde 16+1 olduk. Nefes darlığı, halsizlik ve kasık ağrıları dışında bi sıkıntımız yok Allah’a şükür. Bu arada 2 gün önce kızım olacağını öğrendim 🥰 Mayıs gelse diye sabırsızlanıyorummm