Akademisyenanne cennet13 hamileligimin ilk zamanlari Afrika’ya gitmistim. Orda hrr yetdr nane cayi ikram ediliyor. Epey icmistim. Mideme iyi geliyordu. Bisey olmadi😊
cennet13 Akademisyenanne bende doktorumdan sordum, bu yazıdan sonra mesaj attım, zarari yok dedi☺️ Ve gerçekten de rahatlatıyor 😊
Anne22 Bende bir zararı yok dıye bılıyorum fakat fazla içme bence canım bitki çayları iyi değil hamilelikte