Mom666 bndede aynı durum var canm 34de başladı şuan 35+1 oldum hala daha sümüksü akıntı qeliyo htta 2qün önce kanamam oldu doktor 1qün yatış verdi taburcu oldum dün bol bol dnlenmek lazm en azından şöyle 36yı qörsek iyi oluck ayakta kaldqmz içn bebek baskı yapıyo