Ben 19. Haftamda serklaj olmustum canım 3.5 acıklık vardı tesadufen kontrole gıtıgımde gördü doktorum ve hemen hastaneye git dedi almanyada normal muayenehaneler var ve hastane de ayrı ben gıder gıtmez yatısım yapıldı ve dıkıs yapıldı suan Allah a sukur 29+3 uz hersey yolunda gıdıyor bıraz kısalma var dedı doktor rahım agzımda fakat onun normal oldugunu soyledı dogum yaklastıgı için kısalırmjs yavas yavas ve ben cok korkuyordum ılk ıkı hafta hıc ayaga kalkmamıstım tuvalet yemek harıc ondan sonra doktorum hıcbır sakıncası yok ıstedıgın gıbı eskı hayatına donebılırsın dedı bende oyle yaptım tabıkı yınede dıkkaat edıyordum ev işlerimi ve arada dısarıya cıkıyordum doktoruna iyice danıs ve sonra ayaga kalkıp kalkmıyacagını sor canım ama sakın stres etme Rabbıme bol bol dua et inş saglıkla kucagına alırsın bebegını :)