Dökülme sebebi kuruluktur. İlerde kaşınmayada başlayacak. Ben 28+4teyim. Çok kaşıntım oluyor. Hem karnımda hem göğüslerimde. Badem yağı sürüyorum nemli kalsın die. 🤰
7. Aydan sonra da göğüs kremini sürmeye başlayacağım. Çünkü gerçekten emzirirken çok sıkıntı çeken anneler gördüm. Erken başlamak en iyisi😇