eminedgn Kızlar 5 aralık adetimin ilk günü.Adetim bittikten ertesi günü kasıklarimda ve belimde ağrı var,ates basiyo bide karnımın altında bi agirlik hissediyorum bu durum halada devam ediyo.Bu durumu yaşayan varmı acaba neden olabilir?
Huzurumuz eminedgn ya iltihap var ya da yumurtlaman ağır gecıyor. Aynısı bende de var yumurtlama dönemındeyım sağ kasıkta arada gıren sancı oluyr
__birafitap__ eminedgn benimde 5 aralikti hala olmadim testle3 negatif kasık bel bacaklar inanılmaz ağrıyor ama kasık ağrısı yumurtlama belirtisi diye biliyorum kuzum en azindan bende öyle olsaydim şimdi yumurtlama olurdu yarabbiiii😤😤😤🙄🙄