Ysmn_dmrcii benim ki çok zor oldu, 🤦♀️ sertleşme oluyordu zaten sürekli. Akşam 11 da sancılarım başladı 2 cm açılmam vardı 14 saat sancı çektim 5 saati suni sancı. 5 cm olabildi ancak açılma. Çocuk da kanala inmedi. Açılma olsa yada çocuk kanala inse bekleyeyim dicem ama ikisi de ilerlemeyince sezeryan istedim dayanamadım. Genel anesteziyle sezeryan oldum. Kişiden kişiye değişiyor işte benim birde çok müsait rahim çatır çatır doğurursun diyordu doktorum 🤦♀️ sancım başladığında eşime ooo sancı dedikleri buysa ben 5 tane doğururuum dedim devamını tahmin edemedim 🙄 hayırlısı olsun bol bol dua et ben yatıyordum sürekli üşengeçlikten mümkün olduğunca gez dolaş hurma ye merdiven in çık. Squat yap. Faydası olacaktır emin ol