kr1907 evet hassasiyet oluyor, bi de otururken falan aslında hissediyorsunuz daha önce rahat yaptığınız hareketleri yapamıyorsunuz zorlanıyorsunuz bebeğin başı olduğu için kısıtlanıyor öne doğru eğilerek oturmak mesela.. bir de karında sertleşme oluşmaya başladı siz de de var mı