nslem Canim şimdi burda sezeryan oldun gec gelir diyenler olur aldırış etme çünkü anne ne kadar iyi olursa bebekte o kadar iyi olur.Herseyin başı pozitif düşünmek bolca uyumaya calis hep sütüm var diyerek kendine telkinde bulun günde en az 3.5 lt su tüket,bol dereotu roka gibi yeşillikler,ceviz incir ve et yumurta tüket.Sezeryan dikislerine su gecirmez bandaj takip sicak suyla göğüslerine masaj yap Allahin izniyle sütün kaliteli bir sekilde artacaktir😘 Bende erken doğumla sezeryan oldum ve 4. Aydan itibaren sütüm gelmeye başlamıştı sezrryandan çıkıp hemen emzirdim yani bunun sezeryan ve normal doğumla ilgisi yok kisinin prolaktin hormonuna bağlı birsey