setenay-92 BetuL-9458 Aybars ☺️ Erkek olsaydı onu koyacaktım ay gibi parlak pars gibi yırtıcı tam bir Türk ismi ❤️ Oğlum olursa koyacağım bende☺️
Minikmucizem_ Hayirlisiyla oglum dogunca bizde baturalp ismini koyacaz benim cok hosuma gidiyo 😍 tek isim ama.iki ayri isim olarak degil
Sakura-chan setenay-92 ay gibi parlak mı benimde oğlum olursa koyayım. Kızımın ismi miray oda ay gibi güneş gibi parlayan demek 🥰