Hanımlar ben dün doktora gittim tüp bebek için.2. Denemem olacak progesteron seviyem 0.72 cıktı iğnelere başlamadan önce duphaston tablet verdi sabah akşam iç adetin sökülecek bi kaç güne dedi.ama adetin sökülünce içmeye devammı edecem bırakacammı. Ne dedi hatırlayamıyorum.dün akşam başladım bu sabah içtim ve bugün adet oldum.ilacı içmeye devam edeyimmi yoksa bırakayımmı bilemedim.bilgisi olan varsa yazabilirmi.adetimin 3. Günü yani pazartesi de tekrar gidecem doktora.