Ayse-gul Mrb Ankara'da yaşıyorum Ankara'da doktor ve hastane ücreti yazarsanız sevinirim doğum paketi genelde oluyor ünv hastanesinde sezeryan oluyorsa orasida olur tüp bebekle ilk gebeligim riske atmak istemiyorm sezeryan istiyorm.
Aselannesi_85 Ayse-gul ben cebeci de ankara tıp batuhan özmen e gidiyorum canım, paket varmı bilmiyorum ama daha çok erken diye konuşmadım, zaten ocaktan sonra zam gelecek, ocak ayı içinde öğrenebiliriz bence güncel fiyatları
esranilay Ayse-gul ben Natomed Hastanesi Doktor Taner Akçala gidiyordum gayet memnundum. Eşimin tayini çıktığı için Siirte geldik. Muayene ücreti yaz dönemi gittiğimde 60 Tlydi polis memuru ve yakınlarına ekstra indirim oluyordu sanırım normal doğum 2000 sezeryan 2500dü ama Ocaktan sonra değişir sen yine de hastaneyi arayıp fiyat alabilirsin.