BusraAydogan14 AylinAybek Gebelikte kanama hiç bir zaman normal kabul edilmez yerleşme kanaması dışında. Ne tür bi kanama olduğunu doktorun anlayabilir canım aynısını yaşadım içeride ufak bir kanama alanı vardı ilaç kullandım geçti
Tutu_ali_vefa Hemen doktora gorun, normal degıl. Ben de yasadım 6.hadtadan 8.haftaya kadar ıgneler le dınlenmelerle gectı dusuk tehlıkem