Merhaba arkadaşlar hemen hemen bütün hamileler bulantıdan şikayet ediyor .Ben de bir zamanlar şikayetçiydim burada dertlerimi yazıyordum 🥰 İsyan ediyordum artık .Şöyle söylim 6.hafta başladı bulantılarım iştahım gitti .5 gün hastanede yattım.Çıktım eve gittim iki gün sonra 3 gün daha hastanede kaldım.Yemek ,su asla yoktu hayatımda .58 kg 50 kg düştüm.Ağlıyordum dayanacak gücüm yoktu.Hep dua ediyordum hatta bir ara Allahım affetsin bebeğim düşse asla üzülmem diyordum😔 yedi 24 geçmeyen mide bulantısı artık hayatım bitmişti.Ne doğum günüm umrumdaydı ne bayram hep yattım yetmedi evde bile serum yedim yediğim serumlar 1000 ve 60 civarında oldu .Abartmıyorum çok çektim.Hele bir gün acillik oldum.Kolumda serum var bir elimde poşet kusuyorum sürekli üşüme geldi o an bana nasıl titriyorum tansiyonum düştü diğer kolumda serum takıldı iki kolumda serum annemin elinde kova bir yandan kus bir yandan titre ah kabus gibiydi .23. Haftamda yavaş yavaş geçti .25. Haftada artık hiç yoktu.Şimdi 31 .haftadayım ve karnımda hareket etmesini hissettikçe hemen elimi koyuyorum video çekiyorum heyecanlanıyorum 😍 daha karnımda beni böyle mutlu ediyor sonrasını düşünemiyorum🥰 Bulantılarım olduğu zamanda dediğim her şeyden ,isyanlarımdan pişmanım 🙏 şükrediyorum rabbime hep şimdi sıra sağlıkla kucağıma almakta 😍 yani demem şu ki geçiyor evet zor oluyor ama geçiyor dua edin bol bol ben öyle yapıyorum .Allahım yardımcınız olsun 🙏 bu yazımda size moral olsun 🥰