Mryslny Kez olucm başlardayım ama endişeliyim... Nasıl geçtiği diye tecrübeli arkadaşlara sormak istedim..
3melekannesi Mryslny diğerlerine göre ağır oluyor biraz ama bol bol yürürsen ayaklanırsın hemen ben genel olmuştum bu defa spinal istiycem
3melekannesi Mryslny evet genelde çok zor oluyo ağır bi acıyla uyanıyosun ama belden olunca daha kolaymış