Marayy evet sıra çok var bizim sperm sayısı çok az olduğu için direk tüp bebek yapıldı yoksa 2 aşılama önce yapıyorlarmış, ssk ve evlilik yılı yaş gibi kriterler var onlar google a sgk destekli tüp bebek şartları yazınca çıkıyor , ağustosta aldım sırayı şubata verdiler tedavi mayıs ayında sonlandı