Minikanne17 Hamilelik sürecinde çok fazla kilo aldım. Haliyle kurtulmak istiyorum. Korse tayt diye bişey buldum. Korse tayt kullandınız mı. Gerçekten işe yarıyor mu bilmem istiyorum anneler.
azizeguneyy Minikanne17 ben kullanıyorum bacım göbeğimi baya bi toparlamama yardımcı oldu. Sezaryen doğum yaptım bizim toparlanmamız daha çoook sürecek