2633 Kızlar merhaba, 9 haftalık gebeyim ve çok şiddetli belim ağrıyo. Sırtımdan kuyruk sokumuma kadar ağrım var birazda karnım ağrıyo bu normal mi ya? İki gündür perişan etti beni 😣
Ayseyucel33 Benimde belim ağrıyo iki gündür yataktan ağrıyor yatış pozisyonum galiba yanlış bende bilmiyorum neden olduğunu ama normaldir canım kan gelmediği sürece, sıkıntı yok korkma
2633 Mide bulantısı yaşamadım öyle zor Bi gebelik geçirmiyorum derken bel ağrısı tuttu ne menem bişeymiş hiç bişey de kar etmiyor
Ayseyucel33 2633 yok değilim ben, daha önce, dış, gebelik geçirdim düştü o yüzden bu sefer hiç hareket etmiyorum ağır kaldıramıyorum iş yapmıyorum pek ama dediğim gibi bak önemli bişey yoktur geçen gün gittim daha doktora herşey yolundaydı
2633 Aynı durumu bende yaşadım ilki dış gebelik ti bunda da dün gittim doktora kalp atışının olmadığını söyledi 😣
2633 Başka hastanelere gittim onlarda bakmadılar eskişehir de yaşıyoruz tüm hastaneleri gezdik çoğu bakmadı bile ilk gittiğim hastanede de kalbi durmuş dediler pazartesi kürtaj diyorlar napıcağımı bilmiyorum kanama falanda yok hiç bişey anlamadım