Kizlar merhaba ablam icin yaziyorum. Haftasi 31 kusur. Hem mantar hem de egzama olmustu. Bugun akintiyla birlikte kan gelmis doktor bakmis ama bebegin cevresinde kanama alani yokmus. Eger kanama devam ederse bebegi acil aliriz falan demis😥 Suan kasilma olmasin diye serum vermisler, nstde bebegi takip ediyolarmis. Yatis vermisler kanamanin niye oldugunu bilmeden yollayamam demis doktor. Basina gelen vs var mi?