Kbr_71 ben öğretmenim. 37ye kadar çalışabildim çok şükür. 10 gün oldu izne ayrılali☺️ Izne ayrildim ve daha da cok agirlastim. 32de izne ayrilip evde otursaydim daha zorlanirsmisim demek ki dedim😅 Calismak insani oyaliyor, agrimi sizimi cok hissetmezdim calisiyorken. Tabii simdi dogum da yaklasti; ama isiniz cok zorlamiyorsa 37.haftaya kadar calismaya devam edin derim.