Ikarus352 Rojdaaaaa bünye meselesi. Ben ilk çocuğumda kırmızı et muz süt kaşar ceviz bol bol yedim 3 kilo doğdu 40+6da. İkincide yarı aç yaşadım doğru düzgün yemek yemedim iştahım yoktu 37de 3330 doğdu. Haftasını beklese 4 kilo olurdu dedi doktor
Prensesannesi0 Rojdaaaaa bence tamamen yapı ile alakalı günde bir bardak süt bile içmem ama bebeğimin kilosundan dolayı normal değil sezeryan Doğum yapacağım ne muz yedim ne ceviz ne süt sadece normal beslendim ama bebeğim kilolu çok şükür
Yasemin19 Rojdaaaaa bnn kızım 4115 doğdu bn gergun yoğurt yedm haftada bir balik süt kasar muz çok yedim