Kızlar bu ayda olmadığı için diğer ay ovulasyon testi almak istedim ama o kadar ayrıntılı çalışma yaparsam 🤭 sıkıntı ve stres olabilir diye düşündüm ve almadım. Ama yinede yumurtlama gününü hesaplamak isterim. Bu günleri nası hesaplıyoruz? Adetin 1.gününden itibaren mi sayıyoruz