Hduygu 31 gün önce epiduralli normal Doğum yaptım yine olsa yine epidural isterim. 4 cm kadar açıklıkta sırtaki bir omurdan iğne takılıyor oraya sabitleniyor omuzda da ilaç haznesi oluyor ordan belirlenen dozlar yapılıyor benim dozum 3 saatte etkisini yitiriyordu. Ağrıyı geçirmiyor azaltıyor. Ayağa kalkıp yürüyebiliyorsunuz bebeğin tekmeleri hissediliyor. En son aşamada doz uygulanmıyor ki ıkınma hissi gelebilsin. Sonrasında ben belimde ağrı sızı yaşamadım kim duysa kahve iç atamazsın sersem olursun dedi ama bende öyle bir şey olmadı.