Arkadaşlar nolur bilenler yardım edebilirmi bir kaç gün önce jeli bıraktım O günden beri koyu sarı leke geliyo kokusu falan yok ama korkuyorum normalmidir birde sürekli bel kasık bacak ağrısı yaşıyorum niye hiç geçmiyor 😔 13 haftalığım 7. Denemede Rabbimin nasip ettiği tüp bebeklerim korkuyorum 😥