Merhabalar... Belki daha önce de sorulmuştur fakat bilemedim. Bugün tam 21 haftalığım. Ayrıntılı ultrason icin kendi doktorum 22. Hafta içinde çektirmemi söyledi. Kendim de sağlıkçıyım, eski çalıştığım hastanedeki radyoloji doktoruma gitmek istiyordum. Fakat o da 19-22 haftalar arasında çektiğini söyledi ve ultrason 4 boyutlu da degil renkli de değil. Ama kendisi çok iyi bir doktor. 22. Haftayi bekleyip baska bir doktora mı gideyim, yoksa bu hafta içinde mi çektireyim? Çok arada kaldım. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?