Suheyla19A Suan 24 haftaligim randevuyu gec buldum hastaneden bu ayın 30 u ve o vakit 26+3 olmus oluyorum seker yuklemesi icin gec bi vakit mi yaparlar mi gittigimde yoksa ozele gitcem kizlar mecbur bilgi verin
Hilal_00 Suheyla19A hayır geç değil arkadaşım 29 hafta iken yaptırmıştı doktor bi sıkını olmadığını söylemişti
Busra_2308 Suheyla19A 24-28 hafta arası yapılması en uygunu. O yüzden sizin için de geç değil. Sadece şeker varsa müdahale erken olur diye bazı arkadaşlar erken gitmeni tavsiye edebilir. Ben dahiliyede yaptırdım şeker yüklemesini 25+5te.
Cumaserife Yok geç değil ama erken gitmende fayda var eğer şekere yatkınlığın varsa tedavi için birazck geç başlayabilirsin bende 25. Haftada gittim şükür bir sıkıntı çıkmadı
SedaveSusam Suheyla19A bilemedim canım o halde hem özelden hem devletten randevu devlette yaptırabilirsen özeli iptal edersin