Maşallah canım Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 😊 İnşallah bizim de kolay Olur her kadın korkar sanırım doğumdan ben de 33+2deyim. Doğum yaklaştıkça garip garip rüyalar görüyorum, baya korkuyorum sanırım doğumdan ilk gebelik bakalım benim de buraya yazacak kadar güzel geçecek mi doğumum😬