Kızlar 34+2 haftalığım doktorum arada tansiyonunu ölçtür demişti geçen ay sağlık ocağı ölçmüştü normaldi bugünde eczanede 13 8 cıktı biraz yüksek gibi geldi bana normalde hep 12 8 çıkardı gebelikte tansiyon önemli bildiğim kadarıyla düşürmek için ne yapmam gerekiyor 🤷♀️🤔Sizcede yüksek değil mi sizin tansiyonunuz nasıl