reflesha kizlar 24 haftalik hamileyim ama hastanemi ve doktorumu degistirmek istiyorum sizde dogru bir kararmi ...
Damla________ reflesha evet ben devlete gidiyorum suanda doktor ilgisiz hastanede is yok etraftan duyuyorum numara veriyorlar bi sıkıntı olursa aramak icin bende görmedim öyle birşey o yüzden
Ozlenenclk Beğenmiyorsan bi hastane daha dene istersen bende 24. Haftamda değiştirdim doktorumu iğkide değiştirmişim sezeryan olucağım ilk gittiğim doktor normalden 1 hafta daha önce alıcakmış bebeğimi
reflesha Damla________ ahahha canim ben özele gidiyorum.doktora ulasamiyorum telefonunu vermiyor inan devlet özel farketmiyor bazen
reflesha TubaKorkmaz hadi ya bazi hastaneler kabul etmiyormus.diye duydum belli hafta gectikden sonra
Damla________ reflesha işte özelde öyle oluyor o yüzden artık devlete gidiyorum en azından bedava kötüde değil
reflesha [bilinmeyen] off vala bilmiyorum.cevremde hep pahalli hastaneler var gittigim hastanede ucuz sayilmaz ama inan verdigin parayida haketmiyorlar
reflesha Damla________ pardon vende yanlis anlamisim kafam cok darmadagin ya ne dogru ne yanlis iyice dagildim.nereye gidiyorsun devlete