Bizde Ne bir ağrı Ne bir sızı var göbeğim de düşmedi henüz. Hergün eşime diyorum bak bakalım düşmüş mü göbeğindeyse ama aynı 😂 Ben erken doğar diye tahmin ediyordum ama bu gidişle 41’i buluruz herhalde 😊 İlk gebelikler kolay geçer diyorlar bizim de çok şükür kolay geçti. Şuan gece gündüz bu soğuk havalarda bebeğe nasıl bakacağımı düşünüyorum. Sizin son günleriniz nasıl geçiyor 🌸🐣