Tgba_14 ben ıspartada yaşıyorum valla doğum odalarını bılmıyorum hastane yeni yapıldığı için odalar güzel görmüştüm ama 30 haftalık hamile iken bi doktora muayene olmaya gittim normalde davraz yaşamda murat arslana gidiyorum , kaç saat sıra bekledim içeri girebilmek için en sonunda girdiğimde doktora diyorum ki bebeğim hareket etmıyor ee uyuyodur ne varbunda diyo dedim 3 gündür mü uyuyo uyur normal diyo benım bildiğim 2 saatte bi hareket etmesı lazım eskidenmiş öyle şeyler dedi adam bana neyse ultrasona geçtik zaten bebeği göremedim bile 2 dkka zor sürmüştür kalp atışını bile saniye zor duydum kilosu ne kadar dıyorum iyi diyo tamam iyide ne kadar diye ısrar edip öyle öğrendim bide bana bana demesin mi çalışmıyosan sakın ayakta kalıp kendini yorma bebeğin suyu azalmış yat dinlen dedim tehlkılelı bi durum Mu değilmi yoo dedi telefonuyla uğraşmaya basladı hastaneden ağlıyarak çıktım korkumdam hemen davrazdaki kendi doktoruma gittim dedim böyle böyle baktı ultrasonda bebeğin her yeri suyu nerde görmüş az oldugunu dedi banada gösterdi buralar hep su dedi boşyere sinir olup ağladığımla kaldım o yuzden dedim bir daha asla şehir hastanesine gitmem