Cnnndr bendede açlık hissi hiç yok ama yiyorum necburiyetten zaten ne yesem midem yanıyo insan yedigindende zevk almıyo maden suyu içiyorum sürekli hazımsızlık sorunuda var inşallah hamileligin balayına girer hamileligimizin keyfine varırız allah sağlıklı sıhhatli gününde kucağımıza almayı nasip eder