Kızlar bugun kontrole gittik 25+4 haftalığız doktor bebeğimin beyninin bir tarafında su toplanmış dedi 10 mm 10 gün sonra kontrol verdi tekrar ilerleme olup olmadığına bakacakmış ilerleme olduğu zman bebek hidrosefali olabilir dedi beynin gelişim geriliği olabilirmiş öğleden beri anlıyorum ne gelirse Allahtan eşimde bende çok üzüldük sürekli dua ediyorum bir bileğisin olan var mı başka doktorlara da gideceğim her teati güzel çıkmıştı şimdi de her şeyi gelişimi kalbi kilosu boyu iyi fakat beyninde Su toplanmış bilginiz var mı kızlar lütfen dua edin bizim için de aglamaktan kendimi susturamıyorum