Gulay544 Kızlar 38+1 deyim idrar yaparken çok yanma oluyor rahmimde sabahtan beride yanma gibi bir agrı hissediyorum birde sanki bebek kendini rahmime itiyormuş gibi bir sancı geliyor ara ara bilgisi olan varmı
azizeguneyy Gulay544 idrar yolu enfeksiyonu olmuşsundur çok yüksek ihtimalle acilen hastaneye git normal doğum diye beklediğin doğum sezaryene dönebilir