Mervis87 Arkadaşlar 19. Haftamdayım canım sürekli ev yemekleri çorbalar istiyor özellikle beyran çorbası 😋 sakıncası var mı benim gibi aşeren var mı
Happy46 Mervis87 bende sürekli kelle paça aşeriyorum beyranla aynı haftada 3 kere içiyorum nerdeyse rüyalarıma bile giriyor o derece 😂bebek gelişimi açısından çok sağlıklı kemik gelişimini destekliyor
SaadetMurat Mervis87 ben de 19 haftaya girdim.Keşke bulunduğum yerde de olsa içsem.İstanbulda Ümraniye tepeüstünde kervan Çorbacısı vardı hamileliğimin ilk zamanları ilk kez orda içtim ve bayıldım😋Bence bir zararı yok
Mervis87 SaadetMurat Maltepe Vedat usta yı deneseydiniz muhteşem bişi 😋 canınızı çektirmiyim ben susayım en iyisi 🤐
ikiprensannesiiii Mervis87 beyran çok sağlıklı kelle paçayı sevmem ama beyrani çok severim antep de yaşamış biri olarak antep yemeklerinin hepsi harika😊