2 gün once doğum yaptım bugün taburcu olduk sezaryen dikisim var alinmicak dendi evde pansuman yapmana gerek yok dediler ve suya dayanıklı bant yapıştırdılar sezaryen sonrası
Bandajı ne zaman çıkarmam gerek ne zaman çıkardınız ilk kontrol kac gün sonra gittiniz doktorum eğitimdeydi hastanede değildi soramadım tecrübeli annelerden cevap bekliyorum