Eslifdenizc 34 . Hafta bitti bende bittim . Su içiyorum yudum yudum geçmiyo . Ne yicemi şaşırdım . Sizde durumlar ne
Edanur97 Eslifdenizc merhaba canım bol bol salatalık ye tuzlamadan tuzlamadan yiyemiyorsan azcık tuz koy ye inan çok iyi gelecek midene😌
Fasulyemveannesi Eslifdenizc soğuk süt iç bende senin gibiydim gaviscon reeine sise içtim en son doktorum poronat diye bir hap ve şurup yazdı çok şükür çok iyyim doktoruna sor bence çok rahatladım ben
zumrutt_77 Salatalık evet güzel çözüm ben nide yanmasına gaviscon şurup içiyorum dr na sorsana tavsiye edebilir
Eslifdenizc zumrutt_77 verdi şurupta tadı çok kötü bi kere içtim oda kötü yaptı beni . Doğal yollardan halletmem lazım . Kusuyorum afedersin oda Doğumu tetiklermiş kasılmalardan dolayı
zumrutt_77 Eslifdenizc yaaa tadı aslında pek kötü değil ben sizin gibi kusuyorum ama şuubu içip 3 yudum su içinde içine öyle yumuşatıyor kendi elimin kokusundan kusuyordum bende